12: 2019-03-03 (Sun) 01:26:22 hsaito source Cur: 2019-04-08 (Mon) 19:09:30 hsaito source
Line 9: Line 9:
2011年3月  同大学院修士課程修了~ 2011年3月  同大学院修士課程修了~
2011年4月  同大学院博士課程進学~ 2011年4月  同大学院博士課程進学~
-2011年9月  日露青年交流センター派遣リャザン国立大学 &br;         東洋言語学部日本語学科講師(~2012年6月)~+2011年9月  日露青年交流センター派遣リャザン国立大学 &br;         外国語学部日本語学科講師(~2012年6月)~
2012年9月  北京体育大学語学進修生(~2013年7月)~ 2012年9月  北京体育大学語学進修生(~2013年7月)~
2015年2月  国立台湾大学語言学研究所留学~ 2015年2月  国立台湾大学語言学研究所留学~
Line 17: Line 17:
**研究分野 [#scf1f3b5] **研究分野 [#scf1f3b5]
認知言語学、機能言語学、談話・テクスト分析~ 認知言語学、機能言語学、談話・テクスト分析~
-外国語教育(英語・日本語教育)+外国語教育(英語·日本語教育)
~ ~
~ ~
**学位論文 [#ce7b530d] **学位論文 [#ce7b530d]
-齋藤隼人.2011.『逆接続の談話・テクスト的アプローチ―but, howeverの事例を中心に』+齋藤隼人. (2011).『逆接続の談話・テクスト的アプローチ―but, howeverの事例を中心に』
京都大学大学院人間・環境学研究科. 京都大学大学院人間・環境学研究科.
~ ~
~ ~
**研究発表 [#gb7ae9bf] **研究発表 [#gb7ae9bf]
-Hayato Saito. "Teaching Japanese Literature to Russian Students."+ 
-Традиции как основа инноваций влингвистическом образовании. Ryazan State University, Russia. April 26-28. 2012.~ +Hayato Saito. (2010). "Position of Conjunct and Discourse Function." The 8th China International Forum on Cognitive Linguistics. 北京航空航天大学外国語学院. Nov. 4-11. 
-~Hayato Saito. "Thematic Continuity and Conjunction." +
-The 11th International Cognitive Linguistics Conference in Xi'an, China. July 11-17. 2011.~+~ 
 +Hayato Saito. (2011). "Thematic Continuity and Conjunction." 
 +The 11th International Cognitive Linguistics Conference in Xi'an, China. July 11-17.~
~ ~
-Hayato Saito. "Position of Conjunct and Discourse Function." The 8th China International Forum on Cognitive Linguistics. 北京航空航天大学外国語学院. Nov. 4-11. 2010.+Hayato Saito. (2012). "Teaching Japanese Literature to Russian Students." 
 +Традиции как основа инноваций влингвистическом образовании. Ryazan State University, Russia. April 26-28.
~ ~
~ ~


Front page   Diff Backup Copy Rename Reload   New Page Page list Search Recent changes   Help   RSS of recent changes (RSS 1.0) RSS of recent changes (RSS 2.0) RSS of recent changes (RSS Atom)
Counter: 5275, today: 6, yesterday: 2